Rugă

Pentru că mă cunoşti


Azi,

Doamne,


Te rog

Dă-mi alţi ochi cu care să privesc

Făpturile pe care le laşi să

Respire în jurul meu!


E prea mult?

E prea greu?

Sau nu merit un astfel de dar?


Hidoşenia lor mă răneşte adânc.


Şi atunci

Închide-mi un ochi!

Să nu-i văd cum sunt.


Sau

Mai deschide-mi un ochi

Cu care să Te zăresc în ei

Pe Tine!

(20 ianuarie 2003)

scris de Gabriela T.

Un răspuns to “Rugă”

  1. mugureinflorit Says:

    Minunata ruga!
    Am pus-o si pe blogul meu: mugureinflorit.wordpress.com. Te invit sa il vizitezi si felicitari pentru blog, Ionut!

    Ioana

Lasă un răspuns

