Așa înțeleg eu Biserica!

Datorită lui Laurențiu Dumitru am văzut acest reportaj, apoi l-am găsit și pe alte bloguri. Consider că este o binecuvântare să îl postez și eu, poate astfel se vor mișca și alte inimi!

Un răspuns to “Așa înțeleg eu Biserica!”

  1. Răzvan Ciule Says:

    Am urmărit cu mare drag acest reportaj și m-a impresionat profund. De ce? Pentru că acest reportaj te ajută încă odată să vezi cât de minunată e viața și cât de deosebite sunt lucrările și darurile lui Dumnezeu. Deși acest părinte duce pe umeri nu doar Crucea sa ci și a celor 33 de îngeri pe care îngrijește sunt absolut sigur că este cel mai fericit om din această lume și răsplata lui va fi pe măsură. Poate uni se vor mâhni sau se vor tulbura văzând acest film, vor spune chiar că Dumnezeu e crud sau rău dar dacă privim cu ochi sufletului vom înțelege câtă bucurie e în inimile lor și fără să ne plângem mulțumind lui Dumnezeu pentru ceea ce aven îl vom ruga să ne dea și noua bucuria lor. Au fost multe scene ce m-au impresionat și m-au cutremurat în toată ființa dar vă voi supune atenției ultima secvență când Steopa alături de alți copii trage cu dinții ața clopotului pentru a ne trezii, pentru a ne aduce cu toată ființa la Hristos cel pe care el deși nu îl vede îl simte mai bine decât oricare din noi. Să nu lăsăm fără rod strădania acestor copii și modelul acestui preot sfânt.

    În final aș vrea să mulțumesc cu tot sufletul părintelui și lui Laurențiu pentru postare și vă rog pe toți cei ce citesc acest comentariu dacă vreunul din voi ajunge la Pr. Mihail spuneți-i că îl iubesc, că îi mulțumesc din suflet pentru tot ceea ce face cu acei îngeri și că îl rog umil să mă pomenească în rugăciuni.

    M

Lasă un răspuns

